Обектно-ориентирано програмиране – I част

User Avatar
Free

Дисциплината " Обектно ориентирано програмиране 1 част" се провежда по програма, основана на текущите познания на студентите от специалност "Компютърни системи и технологии", придобити до момента по дисциплините "Програмиране и използване на компютри" и "Синтез и анализ на алгоритми". При съставянето на съдържанието на дисциплината са взети под внимание програмите на авторитетни висши учебни заведения от САЩ и Европейския съюз, както и мнението на асоциацията на С и С++ потребителите. Дисциплината запознава студентите със съвременните технологии за разработка на приложения на езика С++. Основните раздели са "Обектно ориентирано програмиране на C++" и "Стандартна библиотека от шаблонни класове STL". Основните принципи на обектно-ориентираното програмиране се представят чрез имплементация на алгоритми и структури данни, изучавани в предходните курсове, като се разширяват познанията в областта на алгоритмите, обобщава се понятието за алгоритъм и начина за имплементацията му.

Основни цели на дисциплината:

  • Овладяване на принципите на обектно-ориентираното програмиране на С++;
  • Подобряване на алгоритмичната подготовка на студентите;
  • Усвояване на библиотечните функции за работата с абстрактни структури данни;
  • Усвояване на принципите за разработка на приложения с контейнерна организация и общи алгоритми.

Програмна среда на дисциплината е Microsoft Visual Studio 2010 или по-нова

Учебни материали

Изпитен конспект

Course Features

  • Lectures 12
  • Quizzes 0
  • Students 120
  • Assessments Yes